Thursday, November 24, 2011

Winter Morninglight . . .





















9 comments:

Den Ofrivilliga Bloggaren said...

Så fantastiskt vackert!!
Snö är poesi för mig.
kram E

Ingvill said...

Nydelige vinter bilder:O) Jeg venter også på litt kulde og snø nå. I dag var det fint vær her, lurte på om jeg skulle gå ut å ta bilder, men gadd ikke. Jeg har jo tatt sånne bilder før, så nå venter jeg på snø og frost. Jeg må ha noen nye motiver. Ha en fin kveld, klem

ITAF said...

Nydelig vintervakre bilder! Falt helt for de to nederste :-)

Her regner det trollkjerringer...

Tristan said...

Nydelig med vinter og snøbilder også ser jeg. Jeg synes at det siste er superflott og min favoritt.

Gry said...

Det øverste og det siste er som akvareller!

wifetoalineman02 said...

simply beautiful, loved them all :-) nothing beats the beauty of fresh snow. We did not get any snow yet, just flurries :-) Thank you for sharing. Dropping some love for Wednesday Whites,hop e that you can return the favor too.

http://www.kandhistools.com/missing-our-goats/

stardust said...

Wow, and wow! So serene, beautiful, and magical world! Your photography is stunning.

Yoko

raya said...

yes, magical! wish we could experience snow here also! thanks for sharing these beautiful photos, Helene! It was great having you. Hope you will join again this week! See you!

FotoAnna said...

So beautiful !
Great captures... specially the last one...
Greetings from Holland,
Anna :-))